Wildleven safari park zambia.

24 oktober 2017

Nog steeds genieten.  Lekker warm.  Vanochtend een game walk gemaakt. Niet veel wilde dieren gezien mar wel veel bvogels. Zitten veel vogelaars in de groep.  Daarna een game drive en heel veel wilde dieren.  Ook hebben we de mannetjes leeuw  gespot. Grote groepenolifanten.  Het is echt fantastisch.  We moeten wel elke keer erg vroeg op maar dat mag de pret niet drukken. . De mensen hier zijn erg aardig.  Ontbijt verloopt vaak chaotisch en stelt niet veel voor.  Vanmiddag nog een game drive en hopelijk zien we weer veel wild.  Verbinding is moeilijk maar gelukkig lukt het na een poosje geduld.

Lieve groetjes,

Diny en Eltjo.

1. Marthy:
    24 oktober 2017
    Ja, dat is wel even wat anders dan dieren spotten in een dierentuin. Machtig mooie beesten die olifanten. Lekker verder genieten en heel veel plezier gewenst samen. Groetjes , Henk en Marthy.
  2. Frank en Ria:
    24 oktober 2017
    Super leuk! Ook erg duidelijke foto's met het nieuwe toestel, vooral die van de giraffes De olifanten zijn ook mooi, zie je hier alleen maar in de dierentuin! Prachtige ervaring, hier ist
    K....weer, geniet maar van de warmte!
    Laifs RiFra
  3. Janneke Sporrel:
    24 oktober 2017
    Als ik je verhalen lees denk ik dat jullie het erg mooi hebben. Spannend die grote dieren.Lopen jullie daar tussen door? Of zit je in een bus/auto?
    Nog veel plezier. Groetjes, Janneke
  4. Diny Flik:
    Leuke foto's !!
    Warm, wandelen en dan ook nog niet zo,n stevig ontbijt, dat wordt afvallen.
    Geniet er maar lekker van . Als je weer thuis bent is het weer smullen geblazen.
    Nog heel veel plezier en groetjes Diny en Geert.
  5. Manna:
    24 oktober 2017
    Geweldig, zoveel dieren in eigen habitat te zien,
    Prachtige foto van de olifanten. E A
    Als jullie weer thuis zijn, maak je maar weer een goed ontbijt !
    Liefs Henny en Manna
  6. Ina Mik-Pestman:
    24 oktober 2017
    ziet er geweldig uit Diny. mooie fotos ook. Geniet er maar lekker van. Het is hier bar en boos met het weer. Groetes Ina
  7. H&F:
    25 oktober 2017