Aangekomen in Japan.

14 oktober 2019 - Nagawa, Japan

Via Seoel zijn we zondag met enige vertraging aangekomen in Tokyo.

Seoel heeft een inmens groot en schitterend vliegveld. Er loop een robot rond die vraagt of je met haar op de foto wilt.

Na een korte nachtrust maandagmorgen Tokyo in met de metro. Eigenlijk zeer eenvoudig maar je moet het even weten.

Tempel bezocht en de koninklijke tuinen die ook vanwege het jaargetijde een beetje tegenviel.

Morgen naar Kamasutra,  in de 13e eeuw de keizerlijke stad van Japan. Daar gaan we oa het grote bronzen boeddhabeeld bekijken.

Helaas nog geen foto,s want het werkt allemaal nog niet perfect.  We werken eraan.

1. Frank en Ria:
    14 oktober 2019
    Moi reizigers, fijn dat jullie goed zijn aangekomen! We zien de foto's tegemoet! Veel plezier in Nippon, laifs RiFra
  2. H.A. Ruben:
    Veel plezier in Tokyo.
  3. Duike Boevé:
    14 oktober 2019
    Moi. Was erg ongerust over het slechte weer. Hebben jullie daar helemaal geen last van gehad? Pas maar op in Kamasutra. Doen rare verhalen de ronde over :-)
  4. Marthy:
    14 oktober 2019
    Blij dat jullie goed zijn aangekomen, best spannend na al die slechte weersberichten. Geniet er van.
  5. Diny Flik:
    14 oktober 2019
    Fijn te horen dat jullie gord zijn aangekomen. De start in Japan is dus begonnen.
    Groetjes Diny en Geert.
  6. Francien Penders:
    14 oktober 2019
    Gelukkig konden jullie reizen. Geniet ervan.
  7. Conny:
    16 oktober 2019
    Is het niet Kamakura, waar jullie naar toe zouden gaan.
    Kamasutra is ook leuk hoor!