Nog volop genieten.

28 oktober 2017

Wij genieten volop van alle dieren die we zien.  De groep is nu gesplitst. Wij zitten nu in een luxe logé.

Vanochtend op game drive.  Olifanten,  leeuwen met jonkies gezien. Er zitten hier  ook heel veel mooie vogels en we heben een uil gespot.

Vandaag een bewolkte dag met wat regen maar dat mag de pret niet drukken.

Gisteravond mijn  verjaardag gevierd en s van de groep een heel mooi nijlpaard beeldje gekregen.

Vanmiddag weer op game drive en dan hopen we de cheeta te spotten. Het luipaard hebben we al gezien. Echt genieten.

Lieve groetjes,

Diny en Eltjo

1. Francien Penders:
    28 oktober 2017
    Mooie foto's Diny en Eltjo. T-shirtjes komen me bekend voor. 😜. Geniet van de mooie reis en Diny alvast gefeliciteerd met je verjaardag voor a.s. dinsdag 🎂
  2. Manna:
    Hoi Diny en Eltjo
    Vast een onvergetelijke reis, mooie foto's
    Nog even en je bent jarig.
    Alvast gefeliciteerd hè!😘💐
    Als jullie thuis zijn,komen we een 🍷halen!
    Groetjes Henny en Manna
  3. Diny Flik:
    Hallo Diny en Eltjo,
    Jullie genieten nog volop. Zo'n dagje bewolking en een beetje regen moet toch wel erg lekker zijn, na al die hitte.
    Geniet dinsdag van je verjaardag en we zullen er iets lekkers op nemen.
    Groetjes Diny en Geert.
  4. Conny:
    29 oktober 2017
    Het ziet er allemaal geweldig uit. Wat een mooie reis. Het genieten zal geen probleem zijn.
    Ik lees dat je je verjaardag al gevierd hebt, maar ik wens je dinsdag nog een hele fijne verjaardag.
    Lieve groetjes,

Conny
  5. Marthy:
    29 oktober 2017
    Hoi Diny en Eltjo, wat weer een prachtige foto,s . Fijn dat jullie het zo naar de zin hebben dat lijkt me ook niet moeilijk zo te horen en te zien. Nog heel veel plezier gewenst en geniet dinsdag maar extra , al vast een felicitatie van ons uit Ermelo . Lieve groetjes samen van Henk en Marthy.
  6. Frank en Ria:
    30 oktober 2017
    Lieve globetrotters,
    Heerlijk zoals jullie genieten en mooi om de foto's te zien. Het is wel een vol programma zo te zien, maar jullie zien wel erg veel spannende dieren. Het weer is hier waardeloos, geniet dus maar lekker van het heerlijke klimaat. Veel liefs van ons uit zuudloar'n
  7. Paulien Weinans:
    Diny,
    Van harte gefeliciteerd. Heerlijk dat jullie zo genieten van de wilde natuur. Echt prachtig om de dieren te observeren in hun natuurlijke omgeving. Schitterende foto's.
    Neem een borreltje op je verjaardag en nog heel veel plezier in zuid Afrika.
    Groeten van ons,
    Martin, Paulien en Iris
  8. Frank en Ria:
    Lieve Deuntje,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, ditmaal in het verre Zambia! Maak er een gezellige dag van samen met Eltjo en de wilde dieren!
    Laifs RiFra
  9. Duike Boevé:
    31 oktober 2017
    Moi Diny (en Eltjo natuurlijk ook, maar Diny is vandaag jarig)
    Van harte gefeliciteerd. Maak er een leuke dag van en, denk er aan, vanavond goed ontzuren !
    Groetjes
    Duike