Zambia vakantie lusaka

23 oktober 2017 - Tara Wildlife Main Lodge, Verenigde Staten

Tot nu toe een fantastische ervaring. Al veel dieren gezien.  Leeuwen, waterbuffels,  giraffen,  krokodillen,  apen, en nu s hoorns.  Gaan straks weer op safari.

Plm. 40 gradenn dus erg warm voor een wandelsafari maar dat mag de pret niet drukken.  Morgen weer een wandelsafari en hopen dan weer veeel te zien.

Hebben onze eigen kok die heerlijk kan koken. Vanmorgen om 4.15 uur opgestaan.

Lekker vroeg maar dat moet ook wel ivm de safari.

Groetjes,

Diny en Eltjo.

1. Diny Flik:
    23 oktober 2017
    Fijn dat jullie zo genieten. Wel erg warm zo te lezen.
    Daar ben je op ingesteld als naar zulke landen gaat.
    Geert en ik wensen jullie nog veel mooie ervaringen.
    Groetjes van uit een nat en herfstig Assen.
    Diny Flik-Hazenberg.
  2. Frank en Ria:
    Moi reizigers,
    Wat een avontuur zeg, de foto's zien er prachtig uit! Vlakbij de leeuwen en giraffes. Wel moedig om te gaan wandelen met die hitte, pufpufpuffen! Maar het loont zeker de moeite zo te zien. Geniet ze, we kijken uit naar jullie volgende verslag en foto's
    Laifs RiFra
  3. Conny:
    23 oktober 2017
    Geweldig, wat een ervaring met de dieren zo dichtbij. Ik ken dit gevoel nog in Botswana/Zimbabwe. De hitte moet je maar voor lief nemen, maar dat kunnen jullie wel.
    Na gedane wandeling, is het goed rusten.
    lieve groetjes,

Conny
  4. Francien Penders:
    23 oktober 2017
    Mooie foto's, geniet ervan en tot het volgende verhaal
  5. Duike Boevé:
    23 oktober 2017
    Leuk !! Lekker warm en dan lekker ontzuren met een koel pilsje (of zoiets) :-)
  6. Manna:
    23 oktober 2017
    Fijn dat jullie zo' n ervaring mee maken.
    Leuke foto's.
    Wel voorzichtig hè!😀 We kijken uit naar jullie volgende reisverslag
    😘 Henny en Manna
  7. Marthy:
    23 oktober 2017
    Fijn dat jullie zo genieten en ons daar deelgenoot van maken. Nog een hele mooie en goede reis gewenst verder. Veel plezier en we horen en zien hopelijk nog meer van jullie reis. Lieve groetjes Marthy.