Slapen in het klooster.

23 oktober 2019 - Tennōji-ku, Japan

Vandaag met trein op weg naar Koyasan waar we gaan overnachten in een klooster.  Dineren op z,n Japans en slapen op matjes.

Gezamenlijkedouche waarbij je je moet houden aan diverse regels.  Schoenen uit sloffen aan waar je op geen manier op kunt lopen.

Tot nu toe is het een hele mooie reis. Veel individueel op pad met Conny en Lut.

Japan is een grote tempel. In de bus, metro of trein is het elke keer een enorme drukte.  Als haringen in een ton.

De mensen zelf staan erg stoïcijns voor zich uit te kijken.  Kijken op hun mobiel of staan of zitten te slapen.

De stations, waar je komt, zijn enorm groot en heel heel druk.

Wij vermaken ons uitstekend.  Heel veel wandelen.

1. Diny Flik:
    23 oktober 2019
    😂 wat een bijzondere ervaring.
    Na zo'n gebroken nacht op zo'n matje, mag je wel even heerlijk in een warm bad.👍 En dan ook nog met zijn allen.🙄
    De pret kan niet op. 🤭
    Veel plezier verder.
    Groetjes Diny en Geert.🍀
  2. Conny:
    23 oktober 2019
    Zelfs bekende Nederlanders kom je tegen in Japan (Frank Boeyen).
    Overkomt mij in Nederland nooit. Ook dat is heel bijzonder.
  3. Manna:
    Leuke ervaring?
    Alles heel apart, zeg.
    Als je weer thuis bent heb je heel wat te vertellen 😘
    Gr Manna
  4. Frank en Ria:
    23 oktober 2019
    Wat een drukte, en wat mooi! Jullie maken heel wat mee en krijgen heel veel indrukken om op je in te laten werken, we horen ze later wel! Laifs RiFra
  5. Paulien Weinans:
    24 oktober 2019
    En moeten wij straks aan de regentessestraat ook op de grond zitten?
    Wel een uitdaging. En als de Japanners zoveel op de telefoon zitten of slapen is het dan veel stiller in de drukte?
    Wij kijken uit naar jullie verhalen. 😎😘🐾
  6. Marthy:
    24 oktober 2019
    Wat een indrukken voor jullie, te veel om allemaal zo snel te verwerken lijkt me. Helaas op een kussentje zitten en op een matje slapen hoef ik niet meer uit te halen met mijn rug. Maar voor jullie een onvergetelijke vakantie natuurlijk. Schitterende foto,s zeg. Ik geniet op afstand. Nog heel veel plezier gewenst.